asså förlåt

Asså gud, shet vikken dålig uppdatering asså... Igår bloggade jag inte för det var rätt mkt.. Jag var med emma och typ Dacke vaccinerades, och miin dator gick sönder så den fugerar inte. Och aa så jag har intre kunnat blogga. Igår fyllde Jessica åår, så idag blev de kaalas och såå... Och imorgon blir det kent-träning!:D guuh det var aslängesen, sist gång jag tränade för honom var då jag flög av och jaa efter några dagar fick jag ju åka till akuten..Men det gick ju bra det med :D Dacke den hästen som han kan vara busig.. Men för imorgon så ska jag träna dacke först och Lillen sedan, Lillen ska jag hoppträna och Dack vet jag inte riktigt tyror det blir mest markarbete faktiskt:)
Idag så mskulle jag rida Dacke på ängen, men han var heelt konstig, började med att han flög iväg i en jääävla fart, men jag fick stopp, så travade jag runt honom på en stoor volt så han skulle lyda och bli lugn, men eftersom han är så osäker så blev han rädd igen så då ställde han sig och bara trippa på stället, och bocka och då fick jag gå och hämta mamma för när han blir sån vet man inte vad som kan hända.. Så då ville jag att mamma skullle bara vara där och se för hon vet ju iaf liiiite vad man ska göra^^ Ah men då, jo då gick han på tygeln och as lugn:o och alllt, mamma bara, va va det han gjorde sa du?! hah ajaa men så han gick ju jätte bra sen så;)
Sen tog jag ut  Lillen han fick också en sväng på ängen eftersom jag fick rida liiite snabbis idag, för jessi skulle ha kalas. Och jag körde mycket tempo växlingar och sånt, så han skulle lyda och så :d Det gick pörffa det med ;)
Och jag tänkte lägga upp massa fina bilder på jessica och Mimer o allt idag men min data:(:( den fungerar ju inte som jag nyss skrev, såå aa , det kan ta ett tag innan de kommer bilder hit för att min data måste in på lagning-.- 


lovar ska bli bättre på att uppdatera ! och jag ska  verkligen försöka få bloggen roligare men jag har ju inga bilder på min brors dator..

puss hejj alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0