Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering, igår hann jag inte för jag vaknade, fick skynda mig att äta sen åkte jag och köpte ett par ridstövlar (A) jätte fina , tycker jag då.. Fast dom ser typ helt vanliga ut nästan:p
Aaa och sen åkte jag direkt hem till lovisa, och vi gick ner till ÖB och köpte huuuuur mkt godis som helst :o Men det får man ju göra ibland;)
Aa och sen hade vi våra ryck heeela kvällen....
Och idag åkte vi till ed en stund och kolla lite, sen ko jag hem typ halv 8, då fick jag snabbt byta om så tog jag en ridtur med jennifer på dacke;) Det gick asbra, och han är faktiskt riktigt duktig nu (A) min lillepöjjk.
Fast Lillen fick vila idag eftersom jag inte han att rida honom för det lev ju mörkt assnabbt typ :o Så han får jag rida imorgon, och imorgon blir det förmodligen träning med dacke:D





Pussalice:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0