Dröm

Jag vaknade nyss för jag somna preccis efter ha plockat lite poå rummet.. aa och iaf nu kom jag på vad jag drömde, Det var jag och angelika ochg ngra till fast kommer inte ihåg vilka det var.. Vi skulle gå ner och göra ngt någon stanns, och då så gick vi på en grusväg så va det typ någon som behövde hjälp med att gläva upp el-ledningar saker typ, och jag och angelika ville inte det så vi skulle gå¨och göra något annat.. Så vi gick in på en väg och angelika sa aah du måste testa att bada här! Det är ASFINT!
Så jag följde ju med :d Så kom vi till en asfin gård, och vi gick  igenom deen gården och bakom stallet, bakom stallet var 2 stycken bryggor och ett as fint hav, så då gick vi ner och gick in igenom ett anat stall, och där fanns en till brygga så vi bara hoppade i :d Sen så kom 4a killar,(aaasnsygga) och dom typ snacka med oss värsta mycket och dom visste tillo med vad vi hette utan att vi kände dom. Sen så kom en av deras mamma och sheeet va jobbig hon va ... Jag kommer inte oihåga va hon gjorde me hon var jobbig iaf xd hahahah ajaa nu fick jag ju något att skriva om iaf hahah xd


/alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0