,

Så nu är man hemma. Förlåt för dålig uppdatering men:p Aja i dag så sov jag och lovisa hos daniel och rasmus, och nu kom jag hem, Jonna fick kör hem mig hit (A) Men lovisa åkte hem till sig för att hon skulle rida och sheet så då kunde hon inte vara kvar här:p Men jag rider nog med jennifer senare;) Imorgon börjar skolan :O:O inte kuuuul -.- Jag kommer inte ork gå upp eller ngt för jg kommer inte kunna somna.. Och jag har panik för mitt hår:o Deet är typ asmööörkt, med lite rött och lite grönt och mycket blont i :o Och JAA det är lika fult som det låter:o Jag och lovisa tänkte ju frga om det idag, men hon åkte ju hem  :p Så aa, fast det går bara jag har uppsatt ^^
Men nu få jag gp och fixa ngt att äta,:D




så hejjsvejj //alice  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0