eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Hellu , jag e jätte glad :D:D:D:D Fast igentligen vet jag inte varför men aaaaaa:D:D:D
Så började jag tänka på massa cp-kuuuul saker xd hahah som jag och lovisa har vasrit med om opch gjort;) HAHAHAHHAHAHA tänkte berätta lite fr jag har inget att gör xd
Lovisa har alltid velat ha en egen katt, aa så förra sommaren så ville hon ha min kattunge för den skulle endå säljas, och hennes mamma ville också ha en, men inte magnus.. Aa fast hennes mamma är igentligen alergisk mn hon ville ha en iaf xd Så kom jonna (lovisas mamma) Så  fick jag min mamma och pappa att bjuda henne på kaffe och då sprang jag och lovisa ut med hennes väska för vi sa att hon hade glömt lite saker i stallet, aa och då tog vi katten i hennes väska sprang vi in hämta kattmat i en påse och sen åkte vi xd hahahhah Sen när vi kom till lovisa skulle jag gå in med väskan sååå kommer hennes hundar och börjar skälla och lukta på väskan och massa:o xd hahahha Sen gick vi upp på hennes rum och skulle släppa lös den och gisssa?! då kom hennes hundar och hennes mama så då blidde det catfight! men de blev bra, men hon fick inte ha kvarden så den åkte hem till mig igen xd hahahah
Ah och för ngn vecka sen sa lovisa: ska vi se film
jag : aah visst kan vi inte se denna? vad handlar den om?
lovisa: jo den handlar om lockness djuret i storbritanien eller ngt..
jag: vafaan? Lockness djuret finns ju i vänern eller vätter?!:O
lovisa bara : NEJJ:O
och som vanligt hade lovisa rätt... -.- Asså jag älskar den unge så jävla obeskrivligt mycket, hon sså, visst henne kan ´man bli riktigt irriterad på :o men det kan man på mig också och lix vi vet att vi älskar vcarandra endå:D OCh vi kan brålka om småsaker ich tillslut bara vi börjar gaap skratta sen lir vi värsta seriösa och ba: vafan skrattar viåt? så börjar vi igen , och asså guuu :d Den ungen hon är magisk, om man kommer och träffar henne så blir man bara glad utav att kolla på henne.. Hon är en sån dära. som man aldrig skulle klara sig utan! puss på henne :D
/ALICE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0