godmorgon

Hej , förlåt för alla dålig uppdatering!
Färga Alice hår 4 gånger men hon har lika bra kvalité på håret :)
Just nu ska Sanna & Alice göra milksake o jag sitter o äter isglass , Lovisa (L) isglass !

Får se vad vi gör idag , vi ska iaf ut o rida snart. Red ju i Addes ( alice d-ponny som en kompis till henne har som sin egen ) för jennifer som hon heter skulle inte rida idag så då låna ja han lite , han har vart sån här som vart jätte seg o så , men dom har ju bytt till western sadel o då gick han jätte fint och tillomed galoppombyten gjorde han ! Så det har troligen vart sadeln som tryckt.  Ikväll tror jag det blir några kompisar får se hur vi gör.
 Nej , nu smälter min glass så ska nog äta upp den !


Puss Lovisa



alice o lillen kanske första starten ?

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Fina ni är :D

sv; På Sindarve gård praktiserade jag :)

2010-08-23 @ 09:30:58
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0