Godmorgon.

Känner att jag är uppe oerhört tidigt! Men det är väldigt gött att inte sova bort hela dan iaf :)
Har ju fått  min laddare till datan igår :D :D  Fy fan vad gött det är att ha den tillbaka. Var ju tvungen att köpa nya broddar igår så dom köpte hela paketet ist och det är bättre :) Hon fick även ett nytt bett , ett tre delat eggbett. Jag tror inte hon kommer gilla det för det är smalt och det r ju lite skarpare än det on har nu men jag vill gärna ha kontroll inne på banan och inte skämma ut mig totalt ;) hahah , Alice ska in till stan och prova nya ridstövlar för hon behöver verkligen nya :) Sen tror jag hon hoppar av hos mig , för jag vill det och hon måste det har jag redan bestämt :D Eftersom jag har min data nu så kommer det en ny header och även mer bilder från mina inlägg :)


en bild på sötnosarna sen förra sommaren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0