hallloooo

Så nu är jag inne, haft fullt upp idag ;d   Jag sov ju hos agnes, men jag tog en buss ganska tidigt hem för var tvungen att gå på kalas till min kusin :p Så när jag kom hem hade jag ite bråttom men jag han allt göra iordning mig, sen efter kalaset, drg jag och jennifer ut på en ridtur. Lillen var hur pigg som helst, och just nu så rider jag ju utan stigbyglar också, för att träna på balansen och jag inte orka byta från en annan sadel ^^ Så när han drar håller jag ju på att studdsa av men det gick även idag att hålla sig kvar ;) Men både adde och lillen tappade varsin sko :o faan asså, dom tappar ju skor hela tiden typ. Det är helt sjukt för dom sitter inte på vilken hovslagare vi än har :o 
Dacke fick sig en vilodag idag , och så bytte vi hage för honom :)
Jao nu gör jag faktiskt ingenting, bara lyssnar på musik, och väntar på att jag ska bli trött och somna som kommer ta ett tag -.-
Iag blir det inga bilder som jag tänkt lägga upp, för hela datan dampar sööönder :o


puss alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0