Handbolls träning ikväll :o

Som rubriken säger , går jag tillbaka till handbollen då jag verkligen behöver röra på mig och är så gött folk i kropps. Ska faktiskt bli jätte kul , red prinssesan en lång tur igår och hon lyssna jätte bra och gjorde galoppombyten i vart tredje  steg :D Hon har blivit grym på det , men ska fortsätta träna så hon kan i varannat iaf , kanske ngt byte i varje :) Min fina lilla tjej. Så hon får vila , åker upp dit snart och kollar till henne bara. Vi har fått katt ungar i stallet också så vi har köpt mat och sånt och ska åka upp och ge dom kvällsmat senare :)

kanske tar med kameran och tar kort och så ska ni få se mitt hår :)


/ Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0