Hemma igen

Såå nu är man hemma :d Mamma kom och hämmtade mig vid hällebäck kl 10 i morse för att vi skulle upp och rida i janettes paddock igen (h) Det gik a sådär.... Men det kan ju inte alltid gå lika bra. Men i slutet fick jag galopperat mkt iaf, så han fick av sig energi :p
Så nu kom jag hem från tältningen :d Det har vart as kul, man har ju aldrig tråkigt med dom tjejornaa. I tisdags så åkte jag och johanna in till torp c köpte MASSA godis:D Nathalie kunde inte följa med för hon va på rodd, men hon kom hem till josen sen. Då gick vi ner och satte upp tälten i hällebäck, men det va massa andra folk där också, fast de va ju kul folk så :d Men igår va vi själva , AAAAS LÄSKIGT , för det gick någon utanför tältet och jag va ASrädd:o Men jag överlevde ändå ^^

tänkte bjuda på lite bilder ;)


Nathalie


jooooooosen





ja de får bli dom bara ;)


Nu sa man duscha och göra sig iordning för tt åka med lovisa till hennes pappa och sova där sen imr åker vi em och sover hos mig ;) bloggar mer ikv,
btw så ska lovisa färga heeeela mitt hår blont ikv om det går xd
puss alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0