Herrljunga tävling !

Herregud alice , vi får ta tag i det här nu varför jag inte blogga igår var för att jag helt enkelt inte hade tid , vakna körde transporten till däckservice ,äta , till stallet , fixade allt , kom hem duscha , julia kom och så kom det några till och sen var det sova, det var verkligen fullt upp , och nu sittr jag här efter en helt underbar dag som spenderades i Herrljunga men en ponny som skötte sig exemplarisk ! Jag kan inget annat än att bara känna värme hur glad jag är när hon är sån här , vi hade verkligen en bra dag!

Vi kom dit runt halv 10 och jag startade runt 12 s det var skönt att vi var i tid utan att stressa! Jag hatar att stressa det förstör hela dagen!
Iaf , red fram och gud vilken ponny jag har haha , känner att jag skryter sjukt mycket , men jag vill bara att ni ska veta att hon var bäst idag!
Hoppa LC som ingenting , pigg , allert , lyssnade på minsta vink, och det kändes som om det var vi motvärlden! En sån känsla när allt bara sitter. DOm hade ju bank med i både LC & LB. Men i LC så skulle man hoppa ner och det var ganska många som tvekade men min lilla prinssesa bara sprang :D Första gången vi hoppade bank!


Det slutade med en delad 8 plats av 40 starter ! Det skilldes max 1 sekund mellan alla starter !? Från 1 till 10 eller 11 ! Min lilla D ponny som nästan är C ponny går in och rensar banan , gud jag blir så stolt! Och när jag rider in och skulle vända upp mot ettan så var det någon som sa:
- Har inte c ponnyer hoppat än ?!
 Haha , gud va jag skratta!

LB var hon minst lika duktig om inte duktigare ! Åhh , när allt går så bra kan jag inte mer än att bara ge maaasssa kärlek och bara gosa med henne. Felfritt och hon hoppade verkligen upp sig med hela ryggen ! Denna gången skulle man upp för banken och det var lite läskigare enligt mig men hon bara hoppar på. Och fick ändå till bra svängar och hon ökade farten riktigt bra och var med och visste vad hon skulle göra! det var 5 placerad och låg 3 tills dom 3 sista så jag blev 6a , lite störande men hon var bäst ändå..I sånna här dagar undrar jag varför jag ska sälja henne  :(

Det var jätte fint väder och allt rullade på , det gick fort men ändå lagom och mn fick god tid på sig så ett stort + till Herrljunga!


Men men , är sjukt stolt över henne och både filmer och bilder från dagen!

Vill ni se filmerna & bilderna ?


/ Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0