hoppträning

Nu har jag precis kommit hem och ätit, jag har varit på hoppträning först tränade jag sacke och sen lillen:d Det gick aaas bra :D Först värmde jag upp dacke själv som jag brukar med mina övningar från marken först och sen hoppade jag upp, och jag körde bomövningar först som vi sen höjde max va det 50 kanske ;) Men sheet va kul både jag och dacke tyckte det var men han var rätt busig och ville järna gå så snabbt som möjligt men de fick han inte (a)
Lillen tränade jag sen och honom gick det as bra också;) Förat va det mycke´t galopp till skritt och skritt till galopp vi övade och att han skule vara ställd och sånnt, men han bråkade en del,han vägrade hamna i rätt galopp efter hindrena jag vette fsn men aa tillslut gik det ;) jag är as nöjjd men kan inte skriva just nu för jag måste städa rummet och oim mamma kommer nu är jag köttfärs!:O


puss hej alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0