hos agge bagge pluut

Förlåt, men jag har faktiskt inte hunnit blogga idag :p  Först vaknade jag vid halv 12, då fick jag passa lillebror en liten stund, och även gå in och säga grattis till min lille kusin som fyllde 6år. Sen var det att rida först lillen det gick bra, lika pigg som vanligt :p Han bara dra på ha. Sen så sa mamma att jag skulle träna kl halv 5 också, så då fick jag jäkligt bråttom helt plötsligt. Så jag och jennifer red upp till janettes paddock, så tränade jag där:D Det gick verkligen AS bra!!! jag va jätte nöjd, han lyssnade fint, och galopperade as lugnt,:D  Man märker hur snabbt det har gått med honom verkligen! ;D Sen var det hem och skynda sig duscha sen tog man bussen till agens:d så nu itter jag här och precis kollat film ;)

aww jag lskar den här bilden, så fiin(A) lite gammal men :D





puss alice :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0