inte bra...

Ja slingningen igår, blev ju inte som tänkt.... HAHA först så såg va heela håret olika slingor i svart gult brunt och mörkbrunt:o Och längst upp var det typ vitt.... Men vi väntade ju, så då tänkte jag att jag kunde läsa instruktionerna så länge eftersom jag inte hade ngt att göra ändå. Jo vad står det med stora bokstäver?! FÄRGA INTE MED NYTVÄTTAT HÅR. Jag bara skrek lovisa. När vi började med slingningen hade mitt hår inte torkat heeelt för jag b´precis hade klivit ur duschen. Sen så står det: blanda blekningspulvret med det i flaskan och ta i tuben. VA?! Vi hade inte haft ngt blekningspullver i?:O Och då gick jag och kollade, klart att det låg på skrivbordet, så då fick lovisa lägga i det mitt i färgningen ..
Sen sköljde vi ur, visst det kunnde sett värre ut, och i början tyckte jag det såg rätt bra ut, men i morse när jag vaknade och skulle gå ut på  toa, så såg jag ju mig i spegeln, och det jag såg var inte så vackert... Så nu sitter jag här igen och försöker lägga i ännu mer blonda s´lingor, men hoppas dom blir lite mörkare.. Vi ser:p 
Och senare idag ska jag tälta med nathalie och josen :d Så jag kommer nog inte uppdatera imorgon men på torsdag gör jag det :d

 

puss alice och lovisa;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0