Inte som man tänkt sig

Det blir aldirg som man tänkt , orkar faktikstinte fixa något på bloggen varken texten på headern , kategorier 'sidan' , inläggen, kommentarfälten m.m ! 
Imorgon åker ja med pappa hem från jobbet vid 4 Alice e på fast har inte snackat med pappa men ringer han imr , hoppas det gå bra! Kompå det nu att jag skulle ringa men vågar inte ringa nu :)
 I Lysekil träffar vi sanna o får se vad vi gör , dom stackarna har ju börjar skolan så hahha , vi börjar på måndag!
På fredag morgon drar vi oss te alice o får se hur det blir där vavi hittar på m.m ! Stannar förmodligen där tills på lördag eller söndag får se hur det blir.
Blir ju ingen SOtenäs för dom har slått ihop massa klasser + att jag hinner inte med allt jag ska hinna gör o sånt , så nästa helg blire Kungsbacka om jag inte har helt jävla fel (?)
  Nej , nu ska ja ta mig ner till Magnus o se på Navy CSI eller hur det nu stavas , det börjar 23.00 men jag ska vara lite soical.
  Fick även en liten present från Lena för att jag passat Freddy ( deras ponniiii ) en påse bilar och en M&M tror ja dom heter , MUMS !

Puss Lovisa!




älskar färgen o heesten (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0