jag är inte död

Nej jag är inte död:D Förlåt för att jag inte har bloggat, asså igår så var inte jag alls på blogg humör eller ngt... Men nu var jag :d Aa iaf igår så slutade jag 2 och då åkte jag och emmis in till torp för hon skulle köpa en tröja, men den satt inte så bra som hon trodde den skulle göra så hon köpte den aldrig. 'Sen åkte jag hem och så kom jennifer så red vi en sväng:d Mest skitt och galopp blevv det. Och asså sheeet vad Lillen var pigg jag tyckte nästan synd om jennifer eftersom hon inte brukar rida honom så mkt och hon är ju van vid adde, och han går ju knappast framåt xd Och jag galoppera en bit efter och lillen står bara och hoppar på stället och byter galopp och hoppar ner i diken och grejar för att hon skulle tappa tygeln lite så ha kunde springa iväg, oh shiit vad kul det såg ut, jag vte ju själv att det inte är så lätt att rida den hästen hahha.... Det har jag märkt många gånger jag :d
ajaa men dacke skötte sig bra bara att han kan bli lite stark och ibland ser han ju saker som inte jag ser så han skuttar iväg men ajaaa^^
yesss och idag har jag inte gjort så mkt, och förut i skolan så kom några som går 2;an på gymnasiet och skulle köra lite drama ioch shet as kul fats aa gick ju kinte så bra men xd hahahahah aaa iaf och det var en as snygg kille med och sheet :O:D mumsiiiit aa iaf och jag har nnyss bakat silvia kaka så jag ska käka mig feeet (A):D
puss hejj /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0