jätte läskigt!

Hej igen , w såg inlägget från lovisa, hon asså, är för söööt. Men  ibland kan hon skrämmas:o Asså förut satt jag och käka nudlar och då hörde jag någon gå på trappan utanför huset och sen så gick jag in till mitt rum och då hördes det som någon gick utanför igen, sen så va någon inne på min spotifylista... Jag blev ju asrädd:o Och lovisa sa att det inte va hon och assa, sen började det åska om det heter även fast jag vill skriva oska -.- xd aja iaf och då höll jag på och dö , sen hör jag en bildörrs smäll utanför huset :o och inte s men jag bor ju inte med en jävla massa hus bredvid mig, så lix jag visste att ingen här skulle gå ur/in i en bil nu :o och då ringer jag lovisa, och då sa hon att det va hon som va inne på min spotify men så säger hon att det ju är FREDAG DEN 13 :O sheeeeeeet asså :o :S  jätte läskigt iaf får se om jag vaknar imr :d ajaa








pusssalice:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0