konstigt ?

Hej , jag skrev ett inlägg ( ganska långt ) igår men det har varken kommit ut på bloggen eller syns i översikt ? Lite knepigt.
Iaf hade fullt upp igår , verkligen stressad men det känns så mycket bättre när allt går i ett än att sitta hemma vid tv eller datan o bara ruttna :D
Hahha , aja red båda ponnisarna i paddocken lite dressyr och markarbete mest dressyr för Pärlas del för hon behöver mjukas upp och ridas ordentligt men Piccolo blir bara sur för hon verkligen HATAr det och då menar jag HATAR , så när hon väl lossnar kommer hon på sig själv och tar upp huvvet och bara springer och öronen framåt och bara springer hahah , buuuusponni (a) La in lite taxeringsövningar för båda hästarna men pärla behöver det mest för hon hoppar gärna FÖR långt ifrån ,fast visst det är ju jätte bra så att hon vågar hoppa av där men det blir jobbigt för henne i längden så träna lite sånt :)
Nu har jag iaf precis kommit hem från skolan och ska käka sen drar ja mig till stallet , båda ska ut på långtur i skogen. Tycker dom ska få det i detta fina vädret :)
Sen vid 8 så blir det handbollstärning så hinner inte blogga imellan så får göra det när jag kommer hem eller imrgon. Ska även försöka fixa bilderna + filmera :)


Puss Lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0