mitt hår...

FUCK asså jag skulle färga om mitt hår idag.. För det va asfläckit sen ovisa färgat det hahahahh, för de va ju för lite färg.
Så färgar mamma och allt gick bra och såå, så skölde jag ur färgen, så tog jag av handuken och det såg inte såå mört ut, fast jag kollade bara snabbt.
Så mamma bara: alice hur blir det?
jag: Jo ddet blir bra inte så mörkt.. ( så tar jag av handduken och visar henne) Hon gav mig en konstig blick men jag tänkte inte på det..
Mamma: aa men alice gå ner och blås det för jg vill se hur det blir!
Så då gick jag ju ner och skulle blåsa det , jag tog av handuken, kolla i spegeln. Jag bara skrek!
Mamma: ALICE VAD ÄR DET?
jag: DET ÄÄR SVART?!?!
mamma: men det va de ju förut med, men testa blås det..
Så blåste jg en halv minut, slängde hårblåsen i golvet och gck, asså det är heeelt svart...!
Så sa mamma att jag skulle skölja ur det ngra gånger och testa om det blev bättre, och jag gick ner..
Skölde med shampo 7 gånger:o 7 gånger och de rann ens inte ut lite färg:o jag fick ju panik...
Men detta är ju inte värre än rosa,gult vitt. Men änd, ajaaa de var iaf inte så här jag ville ha det men !
Och det är ju skolfoto och allt på torsdag :o Det tar vi la då, ett skolfoto med svart hår, de kan la inte vara så farligt? JOOOOOOO!

mitt hår för ett årsen

 och i vintras

 och detta var i sommras

har ingen än på dte jag har nu :o och tror inte nui vill se heller men bild kommer så fort jag tagit en :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0