musik in my ♥

Ligger i min underbara stoooooora säng och lyssnar på alice spotify och väntar på ett samtal snart av henne att jag ska sluta för då pausar jag hennes hahahaah :D  Jag vill att alla ska veta att jag älskar alice sjukt mycket , hon är verkligen en sån person som alla behöver ha ,assa det e helt sjuktttt att man kan älska en så mycke !
Iaf , re dju alldeles nyss. Assa det är sjukt , bytte ju bett från d-tindsbett två delat till eggbett tre delat och svin smalt ! Jävlar vilken skillnad , hon har nog aldrig gått så bra någonsin !!!!!!!!´
Plus att det var första gången jag VÅGA rida med bett förutom i paddocken eller ridhuset ! Visst hon blir ju sjukt stark men red i vinterhagen och kände på mig att detta är början på ngt väldigt bra. Tavade fram och bara joggade henne. Fram och bakdels vändningar , skänkelvikningar , sen i galopp men hon är ju som hon är och fick ta redigt tag men än sen , sakta ner till trav och sen gick in på volten , och hon brukar skjuta ut bogen men icke sa nicke  hon bara jobba jävligt bra och och tugga somfan och bak kärran bara jobbar mer och mer och lixxom bara flyter på , jag behövde bara sitta hålla om leda och åka med. Hon har aldirg någonsin varit så villig att jobba! Kan ju säga att det är inte bara att sitta på denna  ponnyn iaf . Fast hon blir sjuk sur i galoppen men skötte sig väl okej , men gud , blev helt paff när jag satt där ,hon tuggade , hela hon jobbade , ryggen , benen och allt och blir så glad när hon är duktig och hon hade öronen rätt fram.
Gud sånna här dagar är underbara.
Nu är vi iaf sjukt taggade tills på lördag !

/ Lovisa




socker söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0