ridtur :d


Hej:d 'Jag har faktiskt inte hunnit blogga tidigare, för direkt jag vaknade sa mamma att vi skulle upp och rida i janettes nya paddock ;9 Så först körde vi upp Adde och Lillen så fick dom skor på sig eftersom dom tappade dom  igår -.- Sen körde mamma hem och hämtade dacke och mimer;)  Så red vi i deras paddock, först red jag och jennifer adde och lillen , det gick la bra, tills jag hoppade upp på adde:o Asså gud jag kan verkligen inte rida honom för han är helt konstig;o Huur seg som helst och det är jag ju inyte vad vid precis.. Men tilllslut gick det bra :d
Sen kom mamma med dacke och ier, så jennifer red lillen och jag dacke så red jessica(lillasyster) mimer :) Med dacke gick det asbra :d Jag jobbade mkt med galoppfatningar eftersom han helst vill flyga fram  ist för att bara ta det lugnt, och det gick AS bra :d jag kunde till och med få in han på rätt små volter och allt(A) Så jag är riktigt nöjd;D Fast i början va han väldigt pigg men efter en stund lugnade han ner sig:)

Jag tänkte faktiskt vara duktig och lägga upp lite bilderfrån idag också:D fast det blev kanske inga jätte fina eftersom det var mama som tog ^^








 Och här är jennifer och Lillen också :d


Sååå bloggar nog mer senare ikv :

puss alice ;)

Kommentarer
Postat av: cassandra

sv:haha vi bonnar?? :P

2010-08-15 @ 21:09:39
URL: http://cazzos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0