Så där..

Så nu har jag precis kommit ur duschen (H)  Jag ska inte göra något speciellt nu bara sega och sooooova, fast jag kan inté somna för än kl 2 eller 3.. Inte bra , för sen sover jg hela dagen, det kommer det blir ändringar när skolan börjar igen -.- det är typ bara 2 veckor kvar:o Det är inte bra.. Det känns som om jag inte hunnit med något alls denna sommaren, fast så kanske det känns varenda sommar^^ inte vet jag , men aa iaf:p
Imorgon ska jag vara med lovisa tror jag :D 






bjuderpå en bild på mig faktiskt:p 

 

puss hejj alice


Kommentarer
Postat av: The real barbie

Så fin du äääääär! :D

2010-08-11 @ 01:25:31
URL: http://trb.blogg.se/
Postat av: The real barbie

Nu är vinnaren i "bloggen vi älskar" utsedd! :)

Kika in resultatet & tack för ditt deltagande!

Ifall det inte var du, så kan jag säga att jag gillar din blogg i alla fall! :D

Massor av kramar

2010-08-11 @ 10:54:51
URL: http://trb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0