sådäääääääär

Så nu är jag inne efter att ha ridit med jennifer och jag har faktiskt precis ätet(A):D
Just nu ska jag faktiskt göra ngn NO grej, för det har inte jag börjat på än... För att jag har hela tiden valt för svbåra grejer så nu sa jag försöka lyckads med att ta någon änkel produkt grej och skriva om.
Förut när jag red gick ju bra, bara att dacke va as pigg och Lillen med, så skulle vi galoppera på ettt ställe, och då flyger dacke iväg och typ bockar och massa men de gick ju bra det med.
imorgon händer det massor, Dacke ska vaccineras, Jessica fyller år så då ska vi ha släkt kalas, och så ska jag ta skolkort och ploj bild, och jag måste kolla på vad jag ska ha på mig:o
Sen efter jag har börjat på NO saken så ska jag faktiskt försöka städa rummet, men nu måste jag gå för sheet klockan e redan 7:o


/alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0