shooho

hej jag skulle lägga in ett inlägg förut men det dampade bara, så jag sket i det -.-  aja nu har jag nyss kommit in från 2 härliga ridturer :D
Först red jag lite dressyr på lilllen på ängen :d det gick la så där han var hur pigg som helst men han lyssnade efter en stund iaf :)
Sen så tog jag in adde och dacke och gjorde iordning dom, så kom mamma hem så red vi ut en sväng i skogen :d Dacke har verkligen blivit jätte avslappnad iaf ute i skogen ;) och nu måste jag gå och käka för jag är jätte hungrig :o


kanske inte den allra snyggaste bilden, och förlåt för att det inte kommer bilder på dacke men har inte några bra, men kommer så fort jag får ;)


puss o hejjj alice:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0