Ska snart till stallet!

Hej!
Kunde ju inte blogga igr för blev ju utelåst men sen vid 6 så sa dom vart nyckeln låg så kom ju in då men hade väntat i 3 timmar :o Aja , det är väl sånt man får leva med ahha .... Vid halv 9 drog ja mig upp till stallet och tog en barbacka tur på min galna ponni. Hihi , hon har ju blivit helt crazy på senaste och tror hon är  4 lixxom -.- Men dock blir hon väldigt söt för hon blir precis som hon inte kan något och bara hoppar runt och far hej vilt haha , gulle hon (a) Får ta några bilder när hon gör så för hon e så sjukt söt hahah !
Ska snart dra mig upp till stallet och rida hade jag tänkt. Blir nog en klätter runda eller bara en lung tur , men det vill ju inte piccolo för det finns inte lungt i hennes hjärna utan allt ska gå fort och man ska absolut inte ha kontroll helst , det är då det är som roligast tycker hon -.-
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra :)

/ Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0