Slingar håret

Shooooho, Nu är jag ed lovisa:d Vi red förut, och asså herregud xd hahah, lovisa red Lillen och jag Dacke. Asså dacke var lite annorlunda kan man säga ^^ Han börja hoppa upp i luften och bocka, och galoppera på ställe och massa xd  Och lillen var ju heller inte så normal, eller så va han det men aa, han sprang iaf iväg med lovisa, och var HUR pigg som helst... HAHA jag höll på och skratta ihjäl mig när jag såg lovisa rida honnom för helt plötsligt flög dom bara iväg xd Men där fick hon iaf känna hur det är att rida honom, hon som alltid klagar på att han går så snabbt  xd
Men den gick det fintfint':D När vi kom hem så gick jag och lovisa klart och käka glass fast hon fick faktiskt mina(A)
Nu håller lovisa på och ska slinga itt hår blont, undra hur detta blir:O
Så det kommer ett video inlägg imorgon eller seeeeent inatt :D



pusss hejj alice och lovisa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0