SORRRRY

Assa gud va dålig jag känner mig , det e tur ni har alice :) Har inte bloggat på tre dagar men har verkligen fullt upp nu när den nya hästen har kommit ! Så då blir det fullt upp med skolan , läxor , handbollen , två hästar . Gud , blir väldigt mycket men det blir nog bättre framöver då jag komemr lägga schema hur jag ska hinna med allt. Igår kom även Olivia och är här tlls söndag , idag var vi iaf på torp och köpte kläder. Blev ett par jeans som jag blev jätte nöjd med och en stickad tröja , åker ut till veckan igen och köper en till stickad tröja och ev. ett par skor. Hihi , brukar ha sån besluts ångest.. Men inte idag :D

Funderar om jag ska lägga ut tränigns scheman och tävlings schema varje mändag och vad jag ska göra så , hade det vart kul ? :D

Puss Lovisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0