thihi

nu sitter jag här igen..:d ajaa , jag har kommit på en sak, killar kan vara så jävla olika! och tror dom kan betee sig hur som helst och sen nästa dag, förlåt och bla bla..och allt bli bra igen. Men om man gör så själv jo vad blir det av en då? köttsoppa? tyyp :o jag tycker iaf det är sjuuukt! varför kan dom göra som dom vill, men inte vi?. Det kanske är bara jag som tycker så men jag tyckr iaf det är sjukt :o men men normala killar finns la där ute ngn stanns bara man inte stött på ngn än? eller kanske bara man inte tänkt på det?

asså förlåt jag kanske inte skriver så roliga saker? men ska försöka vbli roligare bara att jag inte orkar just nu :D


 mohahha den enda bilden jag har på mig själv på denna datan xd men ni fick iaf en bild :D



haha hejjdå igen och gooo natt för detta va sista inlägget för idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0