Tvättat bort sminket.

ja som rubriken låter, har precis tvättat bort sminket och smörjt in mig med en jätte fet salva som ska 'läka' min torr hud. Kan säga att det e riktigt fult att ha torr hud så diss på det. Så ska verkligen försöka att sköta den så gott som det går. Sitter och kollar kläder med mammi nu och ska snart borsta tänderna så jag bara kan lägg mig när jag e trött :)
  Klippte mig ju som sagt idag , blev riktigt nöjd. Blev lixxom mörkt brunt med blonda slingor och har tunnat ut det mycket och det behövdes verkligen då mitt alltis blir så tjockt. Då blir det så mycket lättare att sköta om och så. Imorgon blir det en uteritt ingen aning vart men en lååång runda o bara skritt mycket och mer lydnad än buus , hihi att busa är det bästa som finns men hon behöver verkligen det.

/Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0