Första inlägget för mig !

hejsan :D
Såg att alice redan skrivit om sig själv och då kanske det är bra om jag också gör det.
Jag heter som sagt Lovisa lagrell och är 14 år alltså född 1996. Jag ägnar mest min tid i stallet med kan blir lite träningar då och då. jag älskar att röra på mig så som springa gymma o.s.v. :) Jag flyttade till Uddevalla 1mars 2008. Flyttade då in till stan men efter ett år där flyttade vi ut till Herrsta och där jag ännu :)  Jag och Alice är då helt tvärtom , hon hatar att springa och röra på sig haha. nej , kanske inte hatar med hon gör det inte med vilja iaf ;) Som Alice redan skrivit så kommer ni få läsa allt mellan himmel och jord. Alltså inte bara om hästar.
Själv har jag en egen häst och två hundar.
Piccolo är ett sto på 16 år , alltså född 1994. Vi båda tycker det är roligast att hoppa och vi har tvälat upp till LA tillsammans. Dressyr är inte vår starka sida men när vi väl försöker går det riktigt bra. Hon älskar att springa ute i skog och mark hihih. Vi tävlar än så länge för Lysekils Ryttarförening men vi får se hur det blir framöver:)
Det var väl det ni behövde veta om mig tror jag. Hihi , är det ngt ni undrar så är det bara att fråga :)

/ Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0