Ajjjjj

Igår skulle jag hopptränsa med dack. På uppvärmningen var han väldigt hoppig och kollade på allt, och helt ofocuserad.... Men jag tog det lugnt så länge det gick ;) Sen började vi hoppa sluta med att jag flög av.. Landade med ansiktet först ner i marken, skärmen på hjälmen gick av, och ja nu sitter jag här och skriver med en lite extra stoor näsa och har jävligt ont kan jag säga:o Det värsta av allt var att sen efter jag vilat en stund skulle jag upp igen oc det innebar ju att jag var tvungen att rida med miun hjälm utan skärm på, och det såg ut typ som en extremt ful skatehjälm typ HAHAHAHA, faan asså vad jag skkämmdes xd men dte e la sånt man  får göra iubland ;)
ME  u ska jag försöka plugga lite åå hejjjhejjjj /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0