Dålig update ^^

Förlåt för den dåliga uppdaten men aa har inte varit på blogghumör... Och det är heller inte kul att blogga när inte bloggen är fin eller ngt så ska snacka med locisa så ska vi nog fixa en ny header.
Men iaf igår kväll så tg jag bussen till agnes. Kulkul, vi gjorde inte så mycket merr än det vanliga... Som baka bullar och kolla film hahah, men det är vi i ett nötskal:D

Och i norse gick vi upp 08:15 -.- bara för att åka till torp, men det var kul :d Blev bara jävligt trött efter en stund men ajaa. Sen hoppade jag av på hem vägen, så gick jag ut och red. Hahaa och jag har en häst som är rädd för snö? hahaha, han är hur rädd som helst, och han vågar typo inte gå frammåt. Men det är väll för att han är så ung, och osäker och rätt grön. Så han vet väll inte om man ska betee sig på ngt visst sätrt eller något om det är snö? Men till slut gick det faktiskt bra och i galoppen öka han som inni tusan på ängen , men han tycker det ju är lite läskigt när han trampar av sifg styltorna men ;) Ajaaa men det gick bra, sen gjorde jag allt annat i stallet.

Nu sitter jag och väntar på pizza ;o mumssssss. Sen blir det att åka hem och sova hos josen :D


/Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0