heldag i stallet nästan (y)

Shena mittbena !

Ligger jut nu i sängen och väntar på att mamma ska komma hem med godis för hon och magnus är p hemmakväll och hyr film och köper godis (a) mumma.
Min dag har jag tillringat i stallet. Åkte upp vid halv 10 -11 eller nått tror jag :) Mockade o sen tog in henne, Piccolo är så sjukt söt nu när känselstråna i fulla med is och hennes kritvita mule hihi. Gjorde iaf iordning henne och red på ängen med sadeln. Det är ju pudersnö fortfarande och det är toppen! Börja faktikst ganska bra och lungt men sen hade jag ju nästan ingen kontroll alls haha, så hon slå världens nit och vänder i luften typ bockar 5-6 gånger i steget till hon får av mig haha. Rejsar runt och när hon kommer till mig så har hon gjort sönder hela tränset haha busponni! Så bara in och byta och gick ut igen. Det gick väl inte direkt bättre. Ännu värre bockningar men jag lyckas hålla mig kvar. Inte så farliga stegringar iaf. Hon blir heelvild på vinter verkligen.

Sen la jag ut middag och la upp mat i boxen o.s.v.
Gick upp till stora stallet och kolla på när Matilda tränade. Sen åkte jag med dom hem och nu ligger jag här varm och goo (a)






hihi , henns 'lilla' ponny hals !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0