hemma dag

har verkligen inte gjort nått idag bar avart hemma o tatt det lungt. Inte vart i stallet idag mamma var snäll o gjorde det. Ska snart gör någon hemmalabb som vi har  i läxa tills imorgon sen ska jag nog hoppa in i duschen. Ska fixa lite med naglarna tror jag för mina är så sjukt fuuula och tänkte pilla lite med det. Det är verkligen fullt upp i skolan och allt ska man hinna innan jul och så. Skulle haft fyra prov nästa vecka egentligen men vi får inte ha mer än två prov så dom andra två är flyttade tills om 2 veckor aa. Och på måndag ska en bild in senast för hon måste sätta ett slutbetyg o massa. Även en inlämning i So på onsdag så fullt upp hiih.

Puss Lovisa.

du är hela min värld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0