kliar..

ja det är just vad det gör i mitt ansikte och halsen! Vet inte vad det är nu hiih , men aja.

Har precis duschat och väntar på att alica ska ringa eller smsa. Hon rider hon med :) Ska baka massa julgodis och bara mysaa. Det var ett tag sen vi träffades hemma :) Ska bli kul!

Kunde faktiskt inte välja mellan löshår och kläder igår så varför inte både och ? :D
Hitat ett par as snygga jeans som jag köpte från Zara. Fick även med mig två par dubbelringar från Gina och Glitter. Köpte och det korta löshåret som jag satt och sydde igår.
När jag var klar med det så skulle jag in till stan så tog bussen med syster för hon skulle ut, så vi tog 10 bussen tillsammans. När jag precis gick av bussen på kampenhof ringer han och säger att bussarna inte går hem :o Sheet assa , och mamma och magnus hade druckit vin så dom kunde inte hämta mig så det hela slutade med att jag ringde min underbara söta griis Nathalie och som alltid får jag komam dit så snälla som dom är! Så gick från kampenhof till I17. Kan säga att jag hamna lite fel... Kom till Tureborg först men sen hitta jag hahah. Så vi satt och kolla på vem som skulle vinna Idol. Ska jag vara ärlig tycker jag att minnah skulle vunnit.
Efter det vara nathalies mamma så gullig så hon körde hem mig och i helgen åker dom till fjällen i 2 veckor. Hoppas dom får det bäst. Ja så fick bli ännu en hemmakväll..

Nu ska jag börja blåsa håret och göra iordning mig. Kände att detta blev ett långt inlägg..

Puss Lovisa .


Sån peace fast det står Love.

resten ´kan jag ta bilder på imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0