massa plugg..

ganska seg skoldag , vår längsta och tråkigast... Slutade 3 och bara jobbiga lektioner varav ett matte prov, känndes helt okej faktiskt. Hade ju oförberett matte prov igår med och det fick jag vg på. I slutbetyg på denna terminen har ajg ett starkt G så kommer förmodligen få vg nästa om jag pluggar lite mer.. Imorgon har vi en inlämning i NO och ett SO prov. NO grejen är klar och har pluggat ganska mycket på SOn iaf..

Imorgon blir det göteborg med mamma magnus o syster. Mama och Magnus ska till Ikea och jag och Linn till nord stan. Ska kolla på löshår faktiskt. Men vet inte , många som säger att det är onödigt men vill haaa. För antingen köper jag det eller massa kläder. Får se vad det bli.

Det är nått med min data också så kan inte fixa designen. Ska se om nån annan kan fixa den puss <3


Kommentarer
Postat av: julia

hahahah ja hon har så jäääla tjock päls ;)

men sofia som ska klippa henne kunde inte i helgen, så hon klipper henne till veckan. eller så får jag testa imrn (a)

2010-12-10 @ 18:20:29
URL: http://claraochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0