Den där lovisa asså!

HAHAHA Förut skulle jag gå in på youtube för att kolla lite gammla filmer från mig och lillen, som jag visste lovisa hade lagt ut där, jo så ser jag något med mig och lovisa där, så jag klickade in och tänkte: hmm undra vad fsn detta kan vara?
Vad var det ?!?!? Om ointe en film när jag och lovisa sjöng sing star för typ ett årsedan HAHAHA Så fanns det 2 st till, ahhaha jag höll på och dö.. För jag och lovisa det är inget man vill höra kan jag lova , verkligen lova:O
Liksom jag visste att hon la ut den på sin blogg förra året men det glömde jag la snabbt , men gud hahah,... 
Aaa iaf imorgon kommer jag förmodligen inte bloggan bara så ni vet.. :D För först skall jag til göteborg och grejja lite med my mother, sen åka hem då kommer emma, och frmodligen blir det in till stan på fest (H) Om vi hittar någe då, me jag och emma fixar allt;)
Så Dacke bebis får stå imorgon, sen på söndag blir det hoppträning igen (a) Det är så jävla kul att träna med honom för han gör alltid framsteg, och man ser verkligen skillnad efter en vecka bara !:d
Jajaaa, men nu ska jag dra mig till sängen , såm ni får ha det gött:d


/Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0