Det är ju redan svart?!

Vaafaan kollade ut nu , vad ser jag ?! Ingenting nästan för det är ju redan nästan svart :o Klockan är fan kvart i 5? Helt sjukt, och jag kom in nyss och då va det ljust..
Aaa första skoldagen på 3 veckor, och måndag är fan den absolut bästa dagen i veckan, 3 lektioner, typ 2 timmar hemkunskap, svenska, och bild :D Så slutar 2, och när jag kom hem käkade jag snabbt, sen ut och mockade stallet.. Och jag har kommit på att utan musik hade det varit så jädra mycket jobbigare :o Men ajaaa de kanske ni inte ville veta :d Ialle fall så red jag en sväng sedan, och Dacke skötte la sig bra, men efter så kände jag inte någon fot och inte fingertopparna för att det var så jävla kallt:o

Nu måste jag plugga Engelska också-.- Mitt favorit ämne verkligen !!!! *not* Har prov på fredag med typ lite mer än 60 glosor eller något och 4a texter och lite gramatik... Jag hatar faan engelska:o Men ajaaa,

Lånar min brors dator så har inga bilder tyvärr men ska försöka bli duktigare (a)

/Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0