det är tur ni har alice!

Har verkligen inte aft lust med att blogga i veckan men gör detta för eran skull nu :)
Har vart i Lyskeil i helgen o träffat Sanna bästa Melander och ta det lung toch bara umgåtts.Kommer lite bilder längre ner!
Piccolo har stårr nästan hela veckan för man har inte kunnat rida men imorgon ska jag rida för nu är det pulver snö men jag kan räkna med en o annan avramling hahah , hon kommer vara överpigg den lilla busen. Får se om jag får med mig nån upp och kan filma haha :)
Vid 4 ska jag iaf upp till skolan där vi ska samlas med konfirmationen och gå nått himla tåg till kyrkan o sen fika men det är kul när det är roligt folk. Det är sn skillnad när man har kul, jag tycker ju inte direkt att själva konnfirmationen är kul förutom lägrena o så.
Här kommer lite bilder från helgen !











blir tyvärr inga mer för datan får lite ryck så tar as lång tid men inga häst bilder iaf :D

Puss Lovisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0