Gubben i lådan

Thihih nu ligger jag och lyssnar på Gubben i lådan, och jag älskart :D

Kom precis in från en svängg på dacke.. Gick inte bra alls.. Hur dåligt som helst, han ville bara dra uppp huvudet och dra, fan va sur jag va, men sen så fick jag galopperat av honom lite, och då gick han ner med huvudet fint när jag ställde mig upp i fältsiits och bara lät han gå, sen kunde han jobba lite, han var lite överpigg asso;)

Sen så tog jag ut Twist, och gjorde övningarna med honom och sprang lite ner t sjön och tillbaka haha ;) Jag satte även på honom sadeln och ha  brydde sig knappt:d Så det var ju bra, och så mockade jag för alla hästarna, och i lösdriften duktig som  jag e (a)

och nu måste jag stäa mitt rum för emma ska förmodligen komma sen, men jag kommer somn nu, så får nog städa senare (a) hahahah jag är alltid lika trött, undra var felet sitter?!!? Jag kan sova hur länge som helst, och aaaa jag är ju som jag är med allt:d

/Alice

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0