Härlig helg

Jaa kul som fsn, i fredags så drog jag till angelika. Där också emma var, efter ett tag kom Vickan och jossan. Så drog vi en sväng in till stan och hade kulkul. :D Efter dte så drog jag, angelika och emma hem till angelika och spv där.
Igår åkte jag och emma hem till mig, börja med att vi sov sen drog vi ut till stallet och grejjade.. 
Sen fick jag storstäda och baka julgodis med marer och benjamin.. 
Idag så har jag varit ute i stalket och satt för första gången på Twister !!! Gick asbra faktiskt :;) sen tog jag även ut atlas oh satt på honom med sadel för första gången, skulle ha tränat med dacke också... Men blir inte så för att det är sånt  jävla väder...

Ajaa ska dra nu

/ALICE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0