i hate this...

Åhhh , varför funkar inget idag ?! Har nu fått skriva om allt 3 gånger är inne på fjärde för att datan dampar lite. Men men, och min lilla data funkar heller inte så kan inte lägga ut den så får se när den funkar igen.

Har vart en helt okej dag idag. Slutade vid 1 för idrotts läraren va rinte här och vi skulle ha teori så det var bra sen vid 4 drog jag och Felicia upp till stallet. Red i paddocken igen. Red ju där igår med men får inte i broddarna så vet inte hur jag sa göra så red där iaf. Hon är ju heöt cray så bara sprang och bocka den lilla busen. bara drog långsida efter långsida upp och ner , hahha bocka och hoppa var allt hon gjorde nästan hahah, söt en hon (a)

Felicia red också idag  hon har blivit riktigt duktig tycket jag. Galopper och trav , red lätt och galoppskänkeln och allt. Suppppper (y)

Imorgon får jag se vad jag hittar på ,  kanske börjar packa för konfalägret. Ska bli sjukt kul och ångrar inte en sekund att jag valde att gå det. Så sjukt roligt folk och allt !! Och framför allt prästerna, dom känns inte som präste rutan har bra humor är alltid glada och skojjar bort det mesta. Det är jätte bra.

Orkar faktiskt inte skriv mer nu så det var allt från mig :)

/ Lovisa

Kommentarer
Postat av: jennie

ängön du? ;)

2010-11-11 @ 16:44:44
URL: http://treryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0