inge bloggning för mooi

Som ni ser , kommer inte ha illgång till data då jag ska på konfirmation läger eller hur det nu stavas... sSa faktikst bli jätte kul. Funderar på om jag ska börja packa för vid 5 åker vi upp till kyrkan typ där vi ska samlas. Kommer hem på söndag vid 3- 4 eller nått och halv 4 eller halv 5 blir det handbollsmatch mot torslanda. Dom leder serien just nu men vi kan allt ta dom om vi vill. Och om vi vinner så ligger vi delad första plats med dom !!

HHAHAHAH , hörde alice hade hittat videorna på oss när vi sjöng ..... Det är inte så vackert precis men hahaha. Lite små kul att ha faktikst. Idag har min kääära 'pappa fixat stallet. Mockat och lagt upp mat och så. Riktigt gulligt av han så slipper jag för jag ska ju packa.

ÅHHH , är så himla tävlings sugen så det är inte sant men finns inga tävlingar som jag kan åka på för nästa helg är det ju U-SM och då är det en tävling i nordhalland och tror inte mamam har lust att köra ner till kvibille eller vad det nu hette nere i Halmstad. Det är lussehoppet och det verkar sjukt kul hihi. Som ni nog fattat så missar jag ju Adventshoppet med och det suger verkligen !!

Aja , ska nog börja packa och byta om och käka.

Ha det bäst!
/ Lovisa

det är du som får mig att kämpa när jag inte klarar det själv.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0