jag ska bli komiker :D

HAHAH , borde verkligen gå och bli komiker ! Kommer på allt som ingen annan kommer på , hih fast visst har säkert nångon annan i världen sagt likadant men ändå (a)

Har iaf ridit idag och tror jag fick det till 4-5 avramlingar haha, kan ju bara säga att min ponni va gaaaaaaaalen .... Hur fin som helst i skritten och snön är ju lite äver knäna och pudersnö så jätte bra! Sen skull jag börja trav så reser hon sig sen svänger i luften och bockar och rejsar haha , gulliga ponni (a)
Red i hagen och den är riktigt lång och djup snö så tog en stund att gå och hämta henne. fast när jag kommit halvvägs så kommer hon travandes :')

Skulle egentligen tränat idag också men eftersom att Mamma fick en trafiolycka så kom hon inte från jobbet så ingen kunde köra :( Känns inte så bra för har match imorgon och vet inte om jag får va med för träna bara en gång förra veckan p.g.a min hand men hoppas iaf.

Mamma och Magnus håller på o göra våfflor till mig och syster ..... mummms ( tryck på syster och kom till hennes blogg.)

Puss Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0