lååång helg

förlåt förlåt förlåt ...

Känner att jag inte varit liga duktig som jag brukar hihi. Men har verkligen haft fullt upp med skolan o annat. Som på måndag så ska en uppsats om industrielal revolutionen vara inlämnad. Alltså utskrvien och klar! Och är inte ens klat så känner att jag verkligen behöver göra det nu egentligen men... Ska spela handboll hela helgen också. Det är ju U-SM helg och nu är jag faktiskt glad att jag inte valde eller aa ville hoppa Adventsshoppet. HAr även hört att vissa inte ens kommit iväg idag. Det snöar som bara den.  
   Har just precis nu vart uppe hos hästarna och gett dom lunchen. Tog även in Piccolo lite och gav henne krossad korn för hon är inte så tjock nu som hon behöver och hennes päls håller på att växa ut så hon behöver fet mat så var lika bra. Magnus satte även i blindbroddarna så jag bara kan sätta i dom när jag ska rida. Jätte bra. Piccolo har stått idag och igår för har varken hunnit eller kunnat rida. Imorgon efter alla matcher så måste hon ridas iaf.
  Magnus håller på att göra mat nu också. Hamburgare och pommes mmmmmums !

Får även massa ryck på min data då funderar på att ringa pappa och låta han titta på den.  Det tar verkligen år för den att söka en sida te.x så himmla jobbigt. Så har varken bilder, filmer och annat. Så därför ni inte får så mycket bilder som det vart förr men.

Nu känner jag att det blev kanske mycket text så får nog ta och avsluta hiih .

puss Lovisa


måste bara säga att jag verkligen äääälskar färgerna i denna bilden :o
hihi , klar jag älskar dom på bilde också (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0