maaassa snö :D

Det snöar verkligen jätte mycket. Alla skolbussar var inställda men sån tur är att jag bor nära skolan. Nu när jag tittar ut så är det typ 2 eller 3 dm :o På så kort tid hahah. Så nu blir det mat sen vid 4 så kör mamma upp mig o matilda till stallet så komemr vi rida på ängen och bara lufsa runt och låta dom sträcka på sig! Tur att jag sa åt mamma att lägga på henne dubbla täcken då nu har hon ett 300g täcke och ett vinter täcke 300g. Piccolo fryser ganska lätt men nu lär hon inte frysa. Just det , hon börjar få jätte mycket päls igen!!!

Får se om snöstormen lägger sig lite och jag kanske tar med kameran. Filmen jag skulle lägga upp igår gick heller inte för internetet på min lilla data funkade inte vet inte vad som hände så kunde inte lägga ut igår , får se om det funkar idag ;)

Puss Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0