Så jädra fucking trött nu asso

Jaa :o jag håller på och somna.... Förlåt att jag inte bloggat.. men igår kom Emma och Angelika hit och sov här. på kvällen drog vi in till några på kvällen till några i stan och tog 10 i 1 bussen hem, så sov vi här:d Kanske somna vid två sen valknade jag vid 10 -.- aaaastrött, och dagen innan la jag mig 1, och vaknade 8 eller 9 någon gång_:o Såå jag idag va jag rätt döö, men emma åkte as tidgit i morse, sen va det jag och angelika kvar, vi skrev So uppsats faktiskt sen när hon åkte. Så la jag mig och sov i 1 timme, sen så fick jag gå ut och greja med Twister, jag hängde faktiskt lite på honom också(A) han var as duktig. Sen träning, Dacke äör så fucking underbar, och idag så mådde jag inte bra.. Jag var inte med i träningen utan satt bara och tänkte på massa annat, och var helt borta..... Så gick inte jätte bra men han är så fin kan se för mamma filmade lite men jag suger på sån här med filmeroch grejer men kan se om jag kan lägga upp här ngn dag;) Men tro inte för mkt höhö.
Imorgon vet jag inte om det blir någe bloggning.. Slutar två hemma vid halv 3, ska först rida lillen,  sen Dacke, sen göra övningar med Twister och sen med Atlas.. Och mocka och packa hö, sen plugga lie på engelska provet jag ännu inte gjort hahaha.. Yes så ni vet det, det är rätt mkt nu..

Förut kom jag på atrt jag hr igentligen sjukt mycket att skirva om, som gör kanske det mer intressant att läsa.. Men jag vet inte riktigt varför jag inte gört.. Det sista har jag inte haft orkeen och så ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ibland fattar jag faaan inte vad ni tänker med. Jävla idiothevete ***.......


önska det va samma leende i och på en som när man var liten, då det inte fanns några problem.. För en några år efter då man kom på det ... Man såg allt som roligt allt som problemlöst... men aa..

 aww gulligt, man skämmdes iaf inte för något....

/Alice

 


Kommentarer
Postat av: Evelina H

så söt du va ;D

2010-11-25 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0