Vill bara kunna trycka på "ångra"

Mmm vissa saker önska jag man bara kunde ångra, bara glömma?  Bara att det inte hade hänt, eller att jag inte hade misslyckats eller visa fel sida..... Åhhh ibland kan jag bi så jävla sur på mig själv, bara för att jag inte lyckats med det jag vill så tänker jag hur jävla fel jag gjoirt... Men gör samma fel om igen.. duktigt alice säger jag .. -.-
Ajaaaaaaaaop välkommen till verkligheten :d Aaa jag ahr iaf prec kommit in :Lo tog inte så jävla lång tid?!! Men har lite kvar jag skaa göra me gör det lite senare dör typp höhö.. *Somna runt 1 igår och var så jädrans trött och sov så hårt så jag snoooza i sömnen 5 gånger:o Så sen när jag vakna hade jag 10 minnuter att göra mig iordning mig , lyckat säger jag bara (Y)
Imorgon blir det gymnasie mässa med skolan..Det där med gymnasiet gör så jag får pani , åphh hatart............

Nu måste jag plugga ska fortsätta med engprovet imr-.-.-.-.--.-.-.-

 Aww en bild på ärtans rumpa och bönan hahah (ärtans föl) Hon blev faktiskt född på nyårsafton om ngn vill vet (A) Aww  gullig va hon iaf, men har inte sett henne på 5 år eller ngt nu...

aa ha det bra hejjj/Alice


Kommentarer
Postat av: Evelina H

så sööt ! <333

2010-11-25 @ 21:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0