yeah all right

Jaghåller på och döö ! Jag är så jädra trött -.-
Aså det var typ helt dött igår !, men jag och emma skulle iaf åka in till några nästn vid mollön, och vi kollade bussar och allt, sen kommer vi till torp där i trodde vi skulle byta.... Jo sluta med att vi fick gå från torp till aa dit vart det nu va hahaah xd Jag vtette fan hur lång tid de tog asso :o Men aaa, när vi ska göra något blir det aldrig som tänkt.. Men kul vare iaf ;) Fast kolla på en jävla skräckfilm och aa inte bra ! Kom hem vid halv 2 eller något..
Sen gick vi upp kl 9 :o för vi skulle och hälsa på atlas för han står lite på orust för att han ska bli lite ordning på hahah xd
Aa sen efter vi vART där så drog jag och mamma in till torp på den dära gymnasiemässan, assvårt verkligen vad jag ska välja -.- Men aa och sen hem, ut och red. Red dacke upp till janettes paddock och shit vad fint han gick !!! Var as nöjd efter :D Nu ligger jag iaf här oh dieeeeeeeeeeeee

näää nu ska jag bannemig dra mig ur sängen och göra varm oboy med grädde tror jag asso, inte nyttigt men men :D


/Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0