blod är äckligt :o

Hejsaaan , skolan var verkligen sjjuuukt seg men hade bara två lektioner sen åkte vi in te stan och va på museet i typ 1 timma. Jävla tråkigt men fick sluta efter det så alltså 12 , kvart över 12 helt okej iaf bättre än att sluta 2 :) Idag skiter jag i handbollen och tar det lungt borta i stallet får se vad som händer sen. Blir en helt okej helg :)

Lördag - stallet tidigt sen Lysekil
Söndag - Tävling Lilla Edet och match

Så ser det ut inte så mycket men får se hur matchen går kommer va sjukt trött det är jag alltid efter tävlingar :o
 Nu ska jag snart dra mig till Piccan , det ser ut som det ska bli regn förresten :o

Puss Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0